.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایت نعمت زاده از عبادت رای­ دهندگان و جهاد رای­ گیرندگان
روایت نعمت زاده از عبادت رای­ دهندگان و جهاد رای­ گیرندگان

ریاست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری حضور گسترده در انتخابات را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگر باید همدوش با نظام و ارزشهای والای آن بود و تک تک مومنین و علاقمندان به ارزشهای اسلامی باید در ۱۲ اسفند نسبت به دوره های قبل پر شور تر و گسترده تر در انتخابات حضور داشته باشند

قربانعلی نعمت زاده افزود: اینکه به چه کسی و با چه معیارهای مقبول نظام رای دهیم می تواند در رده دوم انتخاب ما باشد , نگاه عمیق و تکلیف اولیه ما باید حضور گسترده و دشمن شکن در پای صندوق های رای باشد.

وی گفت : با انتخاب راه درست و درست راه رفتن بر مبناء وحی الهی یعنی طریقت(چگونگی) و در جستجوی حقیقت مطلق نه تنها می­توان حال(دنیا) و عاقبت(آخرت) خود را تضمین نمود، بلکه می توان زمینه­ساز حرکت تکاملی جامعه خود و نسل بشر گردید.

برنده سال ۷۵ جشنواره بین المللی خوارزمی می افزاید: وقتی دشمنان با همه ابزار و تحریم های ناجوانمردانه وغیر اخلاقی وارد می شوند ما با حضور مدبرانه و متحدانه در پای صندوق های رای نشان دهیم همچنان همدوش با امام عصر خود و ارزشهای والای نظاممان صادقانه ومتعهدانه و پرشور مقتدرتر از هر زمان به پای صندوقها خواهیم آمد.

استاد نمونه سال ۸۰استان مازندران پیرامون نقش رسانه ها در تحلیل رویدادها به خبرنگارما گفت: رسانه ها باید صادقانه به رصد اخبار و رویدادهای جامعه خود قلم بزنند ؛ آنها از ارکان اصلی ایجاد تحول و وحدت اند ؛ رسانه های اسلامی با رویکرد آرمانهای مقدس نظام به مطالبات مردم بیاندیشند و در تحلیل ودرج اخبار با دقت بیشتر عمل کنند

وی با اشاره به فرموده حضرت امام (ره) که مجلس در رأس امور و عصاره یک ملت می­باشد؛ افزود:. واقعاً تفسیر چنین واژه بلندی چیست؟ و اهمیت آن در چه می باشد؟ آیا غیر از این است که مجلس محل تعیین باید ها و نباید­های یک کشور می باشد؟بنا براین،در فرایند انتخابات و انتخاب اصلح باید نهایت دقت بعمل آید تا چنین مهمی در بهترین شکل ممکن تحقق یابد.

دکتر قربانعلی نعمت زاده می افزاید: نامزدی مجلس شورای اسلامی در نظر مقام معظم رهبری نیز این است که نماینده ضمن دارا بودن تجربه کافی، تخصص لازم و مؤمن بودن، نباید وابسته به کانونهای قدرت، ثروت و یا بدنبال کسب شهرت باشد. زیرا اینگونه عوامل از آفات مهمی هستند که کار را از مجرای اصلی و طبیعی آن خارج کرده و موجبات بر زمین­ماندن امورات جاریه کشور و دلتنگ نمودن شهروندان را فراهم می آورد.

ریاست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری می افزاید: پس باید کوشید تا فضای رقابتی علم و ایمان را فراهم و از پرداختن به حواشی و هزینه­های گزاف پرهیز نموده و یکدیگر را برای رضای خدا و برطرف ساختن حوائج مردم دوست داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگارمان که چگونه رای دهیم و چرا وارد عرصه مجدد انتخابات شده اید افزود: چنان کنیم که هم رأی­دهندگان رأی دادن خود را عبادت بدانند و هم رأی­گیرندگان آنرا جهاد با نفس تلقی کرده و فقط از این بابت که خداوند از صاحبان قدرت (علم و ایمان) تعهد گرفته که کار جامعه و هدایت مردم را به دوش کشند وارد عرصه چنین رقابت مقدس شوند و لاغیر.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خلیل بخشی زرینکلایی 4 بهمن 1390
البته دوستان فراموش نکردندکه جناب دکترهمین امسال پژوهشگربرترکشورشناخته شده اندومامردم مازندران به ایشان میبالیم. خداونهمه مارادرادای تکلیف شرعی وملی ماسربلندگرداند
نا شناس 5 بهمن 1390
ما که به ایشان نمی بالیم و وجود ایشان را خسارتی بزرگ برای دانشگاه علوم کشاورزی ساری می دانیم. ایشان بسیار باند باز و اهل رابطه هستند ولی شعار اسلامی ایشان گوش فلک را کر کرده است. همه اعضاء ستاد خود را به دانشگاه تحمیل کرده و باند درست کرده است.
نا شناس 5 بهمن 1390
كوتاهي مسيولين شهري در زمان دريافت جايزه پژوهشگر نمونه كشور توسط دكتر،كه درسطح شهر ومنطقه نادر هستند قابل گذشت نيست .
نا شناس 5 بهمن 1390
* اینکه مجلس جایی فریبکاری است . سخن کیست .
عباس 5 بهمن 1390
آقای دکتر شما که چهارسال پیش در اعتراض به سلطه نمایندگان تهرانی کنار رفتید واعلام کردید مجلس جای من نیست وبا روحیات من سازگاری ندارد حالا چی شد که برگشتید ودایه مهربانتر از مادر شده اید.
نا شناس 5 بهمن 1390
لطفا ابتدا گزارشی از فعالیتهای مثمر ثمر برای مازندران در دوره نمایندگیتان ارائه نمایید .
نا شناس 5 بهمن 1390
کی بود می گفت من به درد مجلس نمی خورم؟ نعمت زاده روی فراموشی مردم حساب کرده که کاندیدا شده؟ مردم بی خیالی را فراموش نمی کنند.
نا شناس 5 بهمن 1390
دكتر اگه نابغه باشي ولي نتوني دست فتاده اي را بگيري يعني هيچ. حالا پروفسور باش هي برو مجلس هي بيا بيرون .
نا شناس 20 آذر 1391
دکتر نعمت زاده از سرما یه های بی بدیل نظام است و تین را ثابت کرده که در روز های سخت مرد عمل است افرین بر فرزندانه باغیرت ایرانی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.